7.17.2016

Mi is ez?

Nos, már itt az elején leszögezném, hogy ennek a blognak csak két köze van a Száz dolog a gimi előtt című sorozathoz. Az, pedig a cím és a lista. Ezeken kívül semmi sincs összeköttetésben a történettel. 

Vágjunk is bele! 
Ha az ember lánya 8. osztályos lesz, elég hamar rájön arra, hogy, ha már az általános is elég kemény volt, akkor a gimi sem lesz karika csapás, bármennyire is ezt állítják a tiniknek készült musicalek. Hát erre az apró tényre figyeltem fel én is, na meg a Nickelodeonon futó sorozatra. Szóval egy szép, fényes nyári délutánon kiültem a kertbe és elkezdtem írni a listámat egy gyönyörű füzetbe, amit anyától kértem el még a verseimhez (azokhoz azóta már vettem egy újat). 33 pontot firkantottam le. Nekem ennyi jutott. Igen, igen. Most joggal kérdezhetitek azt, hogy: Nem 100 dolog a gimi előtt? De. Ez így van, ám én három barátnőmmel szeretném ezt csinálni és úgy gondoltam, hogy írjunk mindannyian ötleteket. Valaki, mondjuk eggyel többet fog írni, de ez annyira nem számít! Bár, igaz, hogy ezt még nem beszéltem meg Zoéval és Annával (hopszi!), de remélem, hogy beleegyeznek! Bár biztos, hogy rábólintanak majd!  Na, de most, hogy így ennyi mindent leírtam, lássunk néhány dolgot a barátnőimről és rólam.  

Zoé: 

Zoé tavaly jött az osztályba és azonnal összebarátkoztam vele. Gyönyörűen rajzol, szeret olvasni és animéket néz. Sokat vagyunk együtt és beszélgetünk. Mindig kimegyünk a felső aulába. 

Anna: 

Negyedikben jött át a mi iskolánkba. Eleinte nem foglalkoztunk egymással, tudtuk, hogy létezik a másik, de annyira nem beszéltünk. Azután valami megváltozott és most kijelenthetem, hogy ő a legjobb barátnőm. Szereti a kpopot és az animéket. Rengeteg közös élményünk van (főként viccesek, de akad más hangulatú is) és sokat beszélünk. Ja, és eldöntöttük, hogy, ha felnövünk együtt megyünk majd el Japánba és Dél Koreába. ( Anna, ha olvasod! OTT A FŰ, LÁTOD? Vicces és hosszú történet, ha lesz időm elmesélem, de ne gondoljatok rosszra!) 

Nina: 

Ez volnék jómagam. Ha kíváncsiak vagytok rám, csak nézzétek meg a blogger adatlapom, inkább térjünk át a listára! 

A listáról:
(Másolat a noteszemből.)
A lista lényege az, hogy emlékezetessé tegye az utolsó évünket. 
Mindegyik pont végén csináljunk egy közös képet, ami jellemzi az adott pontot. 
A feladatok pontos magyarázatára egy külön oldal szolgál. 

A listát teljes egészében később kiteszem, mire már az összes pont meg van. Próbálom minél hamarabb hozni. Ám, mivel a blogon azt fogom leírni, hogy miként csináljuk meg a feladatokat, a történetünk egy kicsivel később fog érkezni. Mondjuk, úgy szeptemberben. De, ne aggódjatok! Nem fog szünetelni addig a blog! Sok- sok ötletem van! Nem árulom el őket, majd meglátjátok! :D 
Jó nyarat mindenkinek!


Üdvözöl titeket: 
Nina Destiny

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése